هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا n.gifn.gifn.gifn.gifn.gif  Hotel Ramada Resort Lara Antalya

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا هتلی 5 ستاره  در آکسو واقع در آنتالیای ترکیه قرار گرفته است.این هتل در حوزه کوهستان Taurus و در کنار جاذبه های مهم گردشگری و محیط های باستانی منطقه واقع شده است.هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا تا مرکز شهر و فرودگاه فقط 15 دقیقه فاصله دارد و همین امر یک برتری بزرگ برای مسافران و گردشگران تور آنتالیا به شمار میرود.هتل مزبور دارای 380 اتاق است که با پوشش گیاهی سبز, درختان نخل و آب های نیلگون احاطه شده و همین موضوع, چشم انداز خیلی زیبایی به آن داده است.ساحل شنی طلایی «رامادا ریزورت لارا» به مساحت 30 هزار متر مربع، در کنار آب های تماشایی دریای مدیترانه مکان بسیار مناسبی برای تفریح و لذت بردن از طبیعت است. این ساحل به انواع امکانات رفاهی و سرگرمی مجهز است و مهمانان تور آنتالیا علاوه بر ورزش هایی همچون بسکتبال، فوتبال، والیبال و هندبال، در آن می توانند به ورزش های آبی نظیر قایقرانی و غواصی نیز بپردازند.

از جمله امکانات هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا میتوان به موارد زیل اشاره کرد: لابی بزرگ و راحت, سه بار, یک دیسکو, یک رستوران مرکزی, مرکز خرید, آرایشگاه مو,مرکز سلامتی و زیبایی, جکوزی, سونا, حمام ترکی, استخر, مرکز ژیمناستیک, کافی نت, زمین بازی کودکان, پارک آبی, ساحل اختصاصی و امکانات ورزشی هایآبی. تمام اتاق های رامادا ریزورت لارا دارای بالکن بوده و همگی آنها به مینی بار, تلویزیون های تخت, ماهواره, اتصال اینترنتی, گرمایش مرکزی, حمام,میز دستشویی و سشوارمجهز است.

ram1.gif

ram2.gif

ram3.gif

ram-4.gif

ram5.gif

ram6.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گرند پارک لارا آنتالیا star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Antalya Grand Park Lara hotel

هتل گرند پارک لارا آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره معتبر آنتالیا می باشد که درمنطقه لارا شهر آنتالیا واقع شده است . این هتل دارای 4 ساختمان جداگانه میباشد که 472 اتاق در مجموع پذیرای میهمانان تور آنتالیا است.این هتل ارائه دهنده خدمات All inclusive  است و با ساحل اختصای خود 200 متر فاصله دارد  که طی زمانهای مشخص شده شاتلی به صورت رایگان برای میهمانان هتل مهیا شده است. فاصله هتل گرند پارک لارا آنتالیا  از فرودگاه شهر آنتالیا 14 کیلومتر و از مرکز شهر آنتالیا 16 کیلومتر میباشد. یکی از مشخصه های بارز هتل گرند پارک لارا آنتالیا ارائه اتاقهای Family Room میباشد که نرخ های بسیار مناسبی برای خانواده های 3 و 4 نفری فراهم نموده است. تجهیزات کامل ورزشی و استراحت شامل تجهیزات آبگرم شامل یک حمام ترکی، سونا و اتاق تناسب اندام، خدمات ماساژ نیز برای شما مسافران تور آنتالیا فراهم کرده است شما می توانید از استخر و مرکز بازی دارت رایگان در فضاهای عمومی استفاده کنید.

رستوران هتل گرند پارک لارا آنتالیا در همه وعده های  صبحانه، ناهار، شام و میان وعده ها، آماده پذیرایی بوده و انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند. رستوران های هتل غذاهایی همچون ماهی، غذاهای چینی و ایتالیایی و انواع کباب ها را ارائه می کنند.هتل دارای استخر روباز، سرسره آبی، استخر کودکان و حمام آبگرم است. امکانات آبگرم شامل تلویزیون صفحه تخت، مینی بار،حمام ترکی،سونا ، باشگاه تناسب اندام و خدمات ماساژ می باشد. شما می توانید در بازی هایی مثل دارت، فوتبال، والیبال ساحلی و هر گونه فعالیت ورزشی دیگر شرکت کنید. یک باشگاه نیز برای کودکان بین 4 تا 12 سال در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که Wi-Fi رایگان در همه اماکن عمومی هتل در دسترس می باشد.

-گرند-پارک-لارا1.gif

-گرند-پارک-2_-_Copy.gif

-گرند-پارک-لارا-3_-_Copy.gif

-گرند-پارک-لارا-4_-_Copy.gif

-گرند-پارک-لارا-5.gif

 

-گرند-پارک-لارا-6_-_Copy.gif

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Antalya Titanic Deluxe Belek Hotel

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا Antalya Titanic Deluxe Belek هتلی 5 ستاره است که فقط در 20 دقیقه به دور از آنتالیا و فرودگاه بین المللی قرار گرفته است.این هتل مجلل در منطقه بلک(Belek)در آنتالیا است که پس از هتل موفق تایتانیک در منطقه لارا به تازگی ساخته شده است. این هتل با بیش از 200 هزار متر مربع مساحت، در کنار جنگل های طبیعی کاج، دریای مدیترانه و رودخانه زیبای Besgoz واقع شده و امکانات رفاهی لوکس و سرویس های عالی به مهمانان خود ارائه می کند. این هتل به یک منطقه مورد علاقه در وسط ترکیه مدیترانه خط ساحلی تبدیل شده است که فرصتی ممتاز برای کسانی است که تمایل به تجربه یک تعطیلات منحصر به فرد با تمام رنگ از طبیعت را دارند. این هتل با تعداد  594 اتاق زیبا و شامل 5 رستوران،2استخر سرپوشیده، و 9 استخر در فضای باز در این هتل در دسترس و آماده ارائه خدمات با کیفیت بالا به مهمانان تور آنتالیا می باشد که اتاق ها شامل تلویزیون های LEDبا کانال های ماهواره ای می باشد .تایتانیک لوکس بلک دارای یک معماری خوبی همسان با طبیعت، یک زمین گلف با 27 سوراخ، دکوراسیون برجسته، اتاق با مشخصات منحصر به فرد یکی شیکتر از دیگری و یک فضای زیبا و گرم است.تایتانیک لوکس بلک آنتالیا مرکز کنگره میزبان رهبران برجسته و تیم های حرفه ای از / نهادها و مجامع بین المللی ملی با تیم حرفه ای آن است. جلسات، کنفرانس ها، کارگاه ها، سمینارهای اداری و شام جشن و سرور با توجه به خواسته های خاص با فرصت از فن آوری پیشرفته و درک خدمات برتر سازمان یافته است.مهمانان تور آنتالیا در طول اقامت خود می توانند از دو طبقه مرکز تناسب اندام 620 M2 مجهز به ابزارهای ورزشی مختلف ،حمام ترکی،تور قایق خصوصی بر روی رودخانه،مرکز ابگرم با سرویس کامل، وای فای رایگان،مینی بار،یک ساحل خصوصی ،یک زمین گلف و... استفاده نمایند.

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا.gif

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا-1.gif

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا-2.gif

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا-3.gif

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا-4.gif

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا-5.gif
جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گرند رینگ آنتالیا star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Antalya Grand Ring Hotel


هتل گرند رینگ آنتالیاAntalya Grand Ring Hotel جزهتل های 5 ستاره آنتالیااست.هتل در فاصله 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 20 کیلومتری کمر(آنتالیا) و در منطقه بلدیبی واقع شده است. هتل گرند رینگ آنتالیا در سال 2006 و با تعداد 281 اتاق ساخته شده است که تمامی‌ اتاق‌ها بالکن‌‌دار هستند و دارای تلویزیون، تهویه، مینی‌بار، صندوق امانات و تلفن داخل حمام می‌باشند. هتل شامل ساختمان اصلی، ساختمان اصلی با 7 طبقه و 2 ساختمان ضمیمه با 3 سطح می باشد. . هتل گرند رینگ آنتالیا یک هتل راحت و بزرگ می باشد، که فضایی شاد و آرامش بخشی را برای مهمانان تور آنتالیا در یک تعطیلات رویایی در کنار دوستان و خانواده فراهم کرده است. وجود لوستر های زیبا، سنگ های رنگی و صندلی های هماهنگ، جلوه و هارمونی بخصوصی به هتل داده اند. گردشگران بسیاری در ایام مختلف سال برای تماشای جاذبه های دیدنی تور آنتالیا به این هتل زیبا می آیند. از امکانات این هتل می توان به ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که با مناطق سبز اطراف از زیبایی خاصی برخوردار شده است . این هتل همچنین دارایاتاق های خانوادگی ، سوییت ها ، اتاق های استانداردنیز می باشد . این امکانات شامل : استخرهای روباز و سرپوشیده، پارک آبی با سرسره های مختلف، امکانات ورزشی، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، سالن بدنسازی، ورزش های آبی، ورزش ها و تفریحات ساحلی، سرویس نگهداری از کودک، غذای ویژه کودک، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه مطبوع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، منطقه بدون سیگار، آسانسورهای مدرن، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، سینما، آموزش رقص، کلاس یوگا، کلوپ شبانه، کلوپ کودکان و... می باشند. همچنین با پرداخت هزینه‌ی اضافی نیز می‌توانید از خدمات سرو غذا در اتاق، خشک‌شویی و خدمات پزشکی 24 ساعته نیز استفاده کنید.اطلاعات و قوانین مهم در هتل گرند رینگ آنتالیا:ساعت تحویل اتاق  14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00 می باشد.برای کودکان زیر 7 سال می توان بدون پرداخت هزینه اضافه از تخت های موجود در اتاق استفاده کرد. استفاده از تخت مخصوص کودک برای کودکان زیر 2 سال رایگان است. هزینه استفاده از تخت های موجود در اتاق برای کودکان 7 تا 13 سال 50% هزینه اتاق می باشد. هتل نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.

-گرند-رینگ-آنتالیا1.gif

_گرند_رینگ_آنتالیا2.gif
-گرند-رینگ-آنتالیا3.gif

-گرند-رینگ-آنتالیا4.gif

-گرند-رینگ-آنتالیا5.gif
-گرند-رینگ-آنتالیا6.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل باروت لارا آنتالیا

هتل باروت لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره و ساحلی آنتالیا است که دارای استخرهای سرپوشیده و فضای باز با اسلاید آب می باشد.این هتل تا فرودگاه آنتالیا فقط 10 کیلومتر فاصله دارد.هتل باروت لارا آنتالیا دارای 8 رستوران مجزا و آبگرمی به همراه حمام ترکی می باشد.رستوران های این هتل  دارای منوهایی با غذاهای محلی و بین المللی است که غذاها می توانند در اتاق مسافر نیز سرو شوند.همچنین یک شیرینی پزی و 5 بار مختلف  دراین هتل موجود است که دارای انواع غذاها و نوشیدنی ها می باشد.همچنین مسافران تور آنتالیا می توانند ازانواع سرگرمی ها  توسط تیم نمایشی لارا و موسیقی زنده  درکلوپ شبانه هتل نیز بهره مند شوند.

اتاق های هتل باروت لارا آنتالیا دارای امکاناتی از قبیل : تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, یخچال و... هستند که اتاق های بزرگ آن مجهز به بالکن با میز و صندلی هم می باشند و میهمانان تور آنتالیا می توانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل آنتالیا سپری نمایند.

امکانات هتل باروت لارا آنتالیا:

رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, پرستار کودک, بوفه صبحانه و... از امکانات هتل باروت لارا آنتالیا می باشند که میهمانان تور آنتالیا می توانند از همه آنها استفاده نمایند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل های آنتالیا, مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: